úterý 2. února 2016

Everyday Makeup Essentials

Ahoj,
dneska bych Vás chtěla seznámit s mými každodenními pomocníky v kosmetice, které jsou takovými základními kousky v mé sbírce, které mě nikdy nezklamou, a které využiji opravdu skoro každý den. 
Samozřejmě ne každý den mám ráno chuť na sebe něco patlat, nebo se malovat, takže něco vynechám nebo přeskočím, nebo použiji něco jiného,  ale tyhle produkty mám už osvědčené, a proto bych Vám je ráda představila.
















1. Astor Perfect Stay 24h Concealer + Perfect Skin Primer

Tento korektor je zatím nejlepší korektor, který sem kdy měla. Myslím, že na poměr cena/kvalita si daří velice dobře. Je to klasický produkt z drogerky, který seženete za cca 150 kč. Podle balení má obsahovat primer, zakrýt tmavé kruhy pod očima a nedokonalosti na pleti. Nedokonalosti na pleti zakrývá velmi dobře, pokud potřebujete můžete ho i navrstvit. Co se týče kruhů pod očima, tak nemohu posoudit, protože já ho pod oči nepoužívám. V drogeriích ho můžete sehnat ve dvou barevných variantách, ačkoliv v originále má tři barevné odstíny. Já měla od léta ten tmavší 002 Sand, teď na zimu jsem si koupila nejsvětlejší 001 Ivory. Používám ten světlejší odstín chvilinku, ale pořád se nemohu zbavit pocitu, že jeho krytí je prostě horší než u toho tmavšího. I tak sem s ním velice spokojena.

2. Rimmel Stay Matte pudr

Velice lehký a zmatňující pudr, který mohu porovnat kvalitou s krajkovým pudrem od Dermacolu, který mám hrozně ráda. Nicméně jsem sáhla na zkoušku po tomhle a mile mě překvapil. Je jemně nadrcený, neobsahuje žádné větší žmolky a zbytečně moc nepráší. Krásně zmatní. Co se týče výdrže, možná bych se přiklonila k tomu, že ten od Dermacolu mi vydržel déle, ale i tak si myslím, že jeho výdrž není vůbec špatná.


3. Essence all about NUDES eyeshadow 

Oční stíny si nedělám až tak pravidelně, ale pokud ano vždy sáhnu po něčem jednoduchém a neutrálním. Na to se perfektně hodí takhle paletka od Essence, která obsahuje osm očních stínů v neutrálních barvách. Horní řada obsahuje oční stíny bez třpytek, takže jsou víceméně matné. Zatímco řada pod tím je s trochou shimmeru, který dodá očím zdravější nádech a více je projasní. Paletka mě velice mile překvapila, jelikož mi na očích stíny drží po celou dobu co jsem ve škole a neslévají se. Pigmentace je také dobrá, i když nejtmavší odstín je trochu méně a musíte ho nanést více, tak si myslím, že je to úžasná paletka neutrálních stínů z drogerie.


Bohužel na této fotce nejsou stíny až tak moc vidět, ale jako ilustrační fotka pro ukázání rozdílu mezi matnými stíny a těmi s shimmerem je dostačující :)

4. Maybelline Lash Sensational Waterproof Mascara

Od Maybelline mám už pár řasenek vyzkoušeno a ne nadarmo se tvrdí, že jejich řasenky jsou kvalitní. Je to moje první voděodolná řasenka. Samozřejmě je i Lash Sensational klasická, která není voděodolná. Já po téhle sáhla, protože se mi začaly řasenky po celém dni pod očima rozmazávat lehce a jelikož sem třeba byla v práci (kde to bylo pro řasenku ještě horší) nebo se nedostala zrovna k zrcadlu, tak sem si řasenku nemohla zpod očí utřít. Takhle se po celý den naprosto nehne. Neslepuje řasy a krásně je prodlouží.

5. Maybelline Master Graphic

Další pomocník od Maybelline, který mi ráno, když nestíhám ulehčuje práci. Pokud nemáte třeba tolik času na gelové linky, nebo sázíte na lehčí manipulaci, rozhodně doporučuji linky ve fixu, se kterými se lépe zachází než třeba s gelovými. Tyhle mají zkosený aplikátor, díky kterému můžete docílit i velice tenké linky, nebo i dramatičtější tlusté linky. Jsou krásně pigmentované a vydrží mi i celý den, ale je pravda, že se dost snadno dají z oka setřít.




6. Essence dlouhotrvající rtěnka 

Já vlastním v odstínu 07 natural beauty, která je opravdu velice přirozená a jen rty zvýrazní a dodá jim barvu. Je dobře pigmentovaná a konzistencí více máslová, takže nevysušuje rty. Nicméně ve výdrži moc nemá, většinou jí ze rtů sundáte prvním pitím i jedením, nebo se sama po hodině smyje. Nicméně i tak jí mám pořád u sebe a vždy jí jen přetřu, abych dodala rtům barvu. U této rtěnky je pro mě důležitá hlavně barva, kterou mám hrozně ráda, a díky které tento odstín můžete nosit ke všemu.

Žádné komentáře:

Okomentovat