čtvrtek 30. října 2014

Nový začátek!

Ahoj,
vítám vás všechny na mém novém blogu!

Ať už jste se sem zatoulali náhodou či schválně, doufám, že se  Vám tu zalíbilo natolik, že se zase někdy vrátíte či tu rovnou zůstanete.

Pro představení, ve virtuálním světě, mě často lidé znají pod jménem Mona, z mého starého knižního blogu, o kterém se jistě ještě budu zmiňovat, ale jsem Simona, a taky tak budu vystupovat.

Chtěla jsem zkusit něco nového, protože můj styl života se pomalu mění a já chtěla okusit něco nového, a to blog o životě, kráse, knihách, kosmetice, oblečení i nehtech. Opravdu o všech možných random věcech. Pokusím se vás zaujmout, abych vás alespoň trochu bavila a vy se mohli hrdě přihlásit k pravidelným čtenářům  :D

To je na začátek asi vše, ať se moc nevykecávám a na závěr hezký den!

Žádné komentáře:

Okomentovat