pátek 31. října 2014

Nejoblíbenější maličkosti → Říjen

Ahoj,
dneska se s vámi podělím o mé favority za měsíc Říjen. Většinou jsou to jen maličkosti, ale pojďme se na ně podívat.

Z dekorativní kosmetiky jsem si oblíbila tyhle stíny od AVONU, patřily a stále patří mamce, ale ona je moc nepoužívá, takže jsem si je ukradla. Jsou to nude odstíny, které jsou pěkně pigmentované a s bází mají i docela snesitelnou výdrž. Nikdy jsem si moc stíny nedělala, ale s těmito tak trochu začínám ;)
Nesmím zapomenout ani na můj nej pudr od Dermacolu, který si nemohu vynachválit. Je to takový ten krajkový, který určitě znáte od všech blogerek. Je opravdu skvělý, krásně zmatní, nepráší, kryje. Co více si přát.

 Z Německa jsem si přivezla Coca-Cola lip smacker, který jsem si koupila spíž z nutnosti mít ho doma, než z užitečnosti, protože věřte mi, že je to úplně obyčejný balzám, ale ta chuť Coca-Coly to už je něco. 

 Koukal někdy někdo u nás už op náramcíh Cruciani? Já ano, ale odradila mě celkem vysoká cena. Jsem člověk, kterému nevadí duplikáty, které nemají značku, protože originál bych si za tu cenu stejně neužila. Tyhle náramky jsem našla v německém obchoďáku, kde sada tří stála 1 euro. No neberte to, když mě potom jeden vyšel na deset korun. Takže jsem si rovnou vzala dvě balení. 
Bohužel trochu zabrousím i ke škole. Nastoupila jsem na gymnázium a mými pomocníky se stali tyhle učebnice v kostce od Fragmentu, které si nemohu vynachválit. Jsou přehledné a jednoduché, vše je zde krásně shrnuto. Takže, za mě palec nahoru. Když tak je recenzuji zde, kdybyste si chtěli přečíst více informací.

V neposlední řadě knihy. Za poslední dobu jsem si oblíbila knihy od nakladatelství Synergie, která vydává knihy duchovního stylu. Rozhodně nejsem člověk, který by knihy takového typu četl, ale náhodou se mi dostala do ruky kniha Kdo se směje naposledy, což je příběh o muži, který všechno ztratil. Jeden muž, jehož víru bych přirovnala k budhismu mu pomůže najít cestu zpět. Je to hrozně zajímavé. A kniha Pospěš si a medituj mě trochu zasvětila do meditace, takže když mám špatnou náladu, tak to zkouším.



 Za dnešek je to ode mě vše. Já se loučím a doufám, že si dneska užijete ten Halloween, kdyby chtěl někdo vidět, jak bych se stylizovala já, kdybych někam šla, tak si rozklikněte můj instagram v pravé liště :D 
Simča

2 komentáře:

  1. Pěkný článek :) Já pudr od Dermacolu používám už rok a mám 3. balení :3 Lip smacker jsem dokonce viděla i u nás Douglasu takže asi si brzo pořídím :) Souhlasím s těmi knížkami V kostce od Fragmentu ... jsou skvělé :) taky jsem letos nastoupila na gympl a jsou to skvělí pomocníci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že tímhle pudrem se nikdo nesekne, je doopravdy fajn. Lip smacker určitě doporučuji pořídit, ale já sama nevím, myslím, že další balení už by bylo zbytečné, ale jinak je to fajn :3 Moc děkuji za komentář :)

      Vymazat